Jag hade världens bästa dröm!

2012-05-22 | 07:42:31  | Kategori: Vardag

Godmorgon! blev superledsen när jag vaknade och jag insåg att jag hade drömt...One direction var i ett rum brevid klassrummet, har ingen aning varför dom var däär men då var alla på lection så jag kom in med Ellen och där stog ALLA i bandet och gjorde ingenting. Jag började gråta men så tröstade Harry mig!♥ oc så kramade han mig och jag pussade han på kinden men då gav han mig en puss på munnen♥ och sen vaknade jag, trodde det var på riktig asså jag blev seriöst jätteledsen! får väll fortsätta drömma på...





 

2 kommentarer  

Postat av: Emma

naww,

Ha en bra dag! D

     2012-05-22 / 09:24:16
     Blogg/hemsida: http://amator.blogg.se/
Postat av: ♥Hanna - Bloggen med stil♥

Gillar du Harry mest i bandet? :)

     2012-05-22 / 17:18:19
     Blogg/hemsida: http://hannabieberandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback