ABOUT YESTERDAY

2012-07-05 | 09:31:22  | Kategori: Vardag
Jag var inte hemma på hela dagen igår så jag kunde inte blogga och blogg appen funkar ju inte häller-.-
Men iaf, igår mötte jag upp, hanna, alice, evelina och vilma så drog vi in till stan. Vi tittade runt i butiker, köptelite grejer och drack lyxshake! ;) Sen inne i stan sa vi hejdå till hanna som skulle åka till
frankrike, Hoppas du får det super nice! Runt fem drog vi hem och jag, vilm och evelina sycklade och badade, det var jättevarmt :D Sen mötte vi upp alice vi affären och så köpte vi massa godis, chips och läsk och cycklade hem till vilma och kollade på film :) här får ni lite bilder från igår.
Vilma och Evelina!
Bilder på det jag köpte kommer snart ;)
0 kommentarer  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback