DÅLIG NYHET!!

2012-07-05 | 21:49:27  | Kategori: Vardag
 Nu är det såhär att jag flyttar i övermårn och där kommer vi inte kunna använda tv och data för det är något med fiber osv... och det kommer hela gatan fixa i september! så jag har ingen aning om hur jag ska göra?! jag kan ju inte skippa att blogga på 2 månader! Åå mitt liv är seriöst över....Tycker ni att jag ska typ säga ett datum som allt kommer vara fixat och så vet ni när jag börjar blogga igen eller kommer ni sluta läsa min blogg då? jag är ledsen att jag säger det här nu men när mamma sa det trodde jag typ inte det var sant för jag kan inte tänka mig att inte ha tv ochdata på 2 månader men det var sant :(
2 kommentarer  

Postat av: Edith

Ne gud vad tråkigt! :/
SV: Tack, och okej! Vad gör du just nu då? ^^

     2012-07-06 / 13:14:57
     Blogg/hemsida: http://lillcutemee.blogg.se
Postat av: Alice

Blogga när du kan, jag kommer inte sluta läsa din blogg!!!

     2012-07-07 / 14:45:03
     Blogg/hemsida: http://aliceaphotodream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback