BLOGG APPEN FUNKAR❕

2012-07-08 | 11:37:28  | Kategori: Vardag

Jippie!!! Gissa vem som kan börja blogga igen? Jo jag ;) kommer inte kunna uppdatera så ofta eftersom jag bara kan blogga från mammas iPhone tills jag får en egen jag kan blogga ifrån. Men det är ju bättre än inget! Nu har vi ju som sagt flyttat också. Hela dagen igår flyttade vi upp saker så inatt sov vi här för första gången. Det kändes jätte konstigt att vakna upp i sitt nya hem:p idag har jag inga planer för dagen förutom att farmor kommer ikväll :) ska väll packa upp och så och sen ska jag nog ut och springa, det var verkligen inte igår hehe...;)

1 kommentarer  

Postat av: Alice

vad kul :)

och söta bilder ;)

flyttade också igår!

     2012-07-08 / 12:24:04
     Blogg/hemsida: http://aliceaphotodream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback