Svaren från mini-frågestunden

2012-04-22 | 19:39:15  | Kategori: Vardag

Har du några djur?
Ja det har jag, en katt.

Vad gillar du mest med dig själv?
Oj, MYCKET! Nej, typ inget. Men att jag kan gå kanske :P

I vilket cheerleading lag går du i? :)
Cyclones


Fotar du oftast manuellt eller auto? :)
Manuellt!

1D frågor:
1. favvo låt?
2om du bara fick gifta dig med två, vilka skulle du välja?
3: vem har snyggast hår?
1. ALLA!
2. Harry! och sen vet jag inte. Alla är så grymma!
3. Harry!

 nagellack vs parfym?
Parfym!

 hund vs katt!
Båda

data vs kompisar?
Kompisar såklart!

Favorit färg?
Rosa, gul, marinblå

Hur lång är du?
1.56
Hur mycket väger du?
för lite.

Vad har du för mobil?
en sonyericsson experia mini pro, eller vad den heter.... HATAR DEN! för det första kan man inte ens vara inne på internat. man kan inte ladda ner spel och musik och ja... den är allmänt konstig.

Tycker du din kamera är bra?
Ja den är bra, jag kan ju inte säga att den är dålig men skulle vilja testa hur en conon kamera är.

När började du fota? :)
I Julas när jag fick min systemkamera!

Favoritaffär?
Hollister och sen har jag ingen favorit utan ibland kan man hitta jättefina kläder och ibland är många ganska fula.

Vem gillar du mest i 1D?
HARRY STYLE!

Månadspeng, hur mkt?
400 kr

Hur många timmar i veckan tränar du?
7

2 kommentarer  

Postat av: Klara-Fina Photografy ^^

Sv; Varsågod :)

     2012-04-22 / 20:04:25
     Blogg/hemsida: http://klarafina.blogg.se/
Postat av: Emmy (whitesnowman)

sv;

Skönt att höra! :D

Ha en fortsatt fin kväll, kram ^^

     2012-04-22 / 20:21:35
     Blogg/hemsida: http://eeemmylam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback