grym dag på grönan igår med Jossan!

2012-05-06 | 09:13:34  | Kategori: Vardag
Nu är jag tillbaks med nya tag och nu ska jag satsa! Det ska bli roliga inlägg, bra uppdatering, jag ska helt enkelt börja om på nytt! och har fortfarande kvar hälften av alla läsare så det är kul.

Igår var jag på grönan med Jossan och jag köpte även guldkortet där, den här sommaren kommer bli grym! vi träffade många andra där också. fast vi var inte där så länge för att det blev askallt :(

Idag ska jag slappa, plugga, rensa rummet och aktivera guldkortet. Och imorn blir det skola igen..

Bilder från igår, från Jossans blogg.

1 kommentarer  

Postat av: moaa



Var gärna med i min tävling där du kan vinna en super fin ring! Intresserad? :) Kika in, du förlorar inget!

Direktlänk: http://moaahlgren.blogg.se/2012/may/tavling-vinn-en-ring.html

     2012-05-07 / 08:59:52
     Blogg/hemsida: http://moaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback