Visste ni att..?

2012-03-18 | 11:11:10  | Kategori: Visste ni att..?

- jag blir sjukt iriterad när folk skriver på facebook typ så här "gilla min profilbild så gillar jag din" osv.... så sjukt störande! allt kan väll inte handla om att få gillningar så att det ska se ut som om man är "populär" skaffa er ett liv istället och få folk att gilla er på riktigt och inte bara genom en knapp! jag har alldrig gjort det och kommer alldrig göra det!

- Jag har 5 pojkvänner... 

 
- jag är rädd för vad folk ska tycka om mig... när jag ska spela in videoblogg så vågar jag alldrig lägga upp den på bloggen. och sen är jag också rädd för att bjuda på mig själv i BLOGGEN för jag vet inte vad andra ska tycka. dåligt självfortroende?! ja!

- Jag älskar folk som vågar bjuda på sig själva i bloggen! vilket jag är dålig på... den
här tjejen vågar värkligen bjuda på sig själv! kolla den här videon liksom, så sjukt härlig och hon har en grym blogg också!
 

1 kommentarer  

Postat av: bea

one direction !! :)♥



sv: tack för tipset ! Nu ska jag fota hjärtbokeh så det sprutar om det ! :D



Haft en trevlig helg ?

     2012-03-18 / 17:37:09
     Blogg/hemsida: http://beaasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback