Min dag

2012-03-26 | 15:28:17  | Kategori: Vardag

En bild från när jag och mamma var i London, vill tillbaks!

Hej bloggen! idag har jag varit i skolan för att jag känner mig bättre men är fortfarande inte frisk! det har väll varit en vanlig dag men ellen och eve frågade mig om jag kunde typ börja på chearleeding för dom behöver en och dom säger att jag kan allt som krävs, haha;) men kunde inte provträna idag eftersom att jag har ont i halsen.

Nu sitter jag iaf och äter mellis och snart ska jag och pappa åka och köpa converse till mig! idag hade jag på mig mina för små converse ör jag kan ju inte gå runt i uggs:O sen efter det blir det nog bara att plugga matte...
2 kommentarer  

Postat av: M O A

Hoppas det går bra på provträningen senare då :D

     2012-03-27 / 08:18:18
     Blogg/hemsida: http://moaahlgren.blogg.se/
Postat av: Miriam - Foto

Lyckta till på provträningen! ^^

     2012-03-27 / 16:17:35
     Blogg/hemsida: http://miriamfotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback