cheerleading

2012-03-28 | 21:41:23  | Kategori: Vardag

Sorry för att jag inte har bloggat nått idag men jag skulle haft utvecklingsamtal idag men läraren var sjuk så jag följde med eve och ellen på deras cheerleading istället och det var faktist kul! ska provträna på söndag också, då är det i 3 timmar. Nu har jag kommit hem och har hunnit äta, duscha och kollat lite på fotboll (Milan-Barcelona)och nu ska jag jag göra mig i ordning och sen lägga mig! är skit trött!
1 kommentarer  

Postat av: Emma

Hejsan, Du har en riktigt fin blogg! Följ gärna min så har jag en fototävling och frågestund när jag har fått ganska många läsare.

     2012-03-29 / 15:08:31
     Blogg/hemsida: http://amator.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback