blir väll liggande i sängen idag igen...

2012-03-24 | 10:09:53  | Kategori: Vardag

sorry för sjukt dålig uppdatering men för det första har jag varit sjuk hela vecka, vilket jag fortfarande är... har nån j*vla influensa som inte värkar gå över! andra andledningen är för att jag inte har någon blogglust. statistiken är jättedålig men det kan jag ju inte klaga på eftersom att jag inte har bloggat på ett tag men sen har jag inget att blogga om förutom att jag ligger i min säng eller kollar på tv eller sitter vid datorn och drogar näsdroppas och näsdukar! så där har ni andledningarna mn ska försök börja blogga med bra uppdatering nu och med INTRESSANTA inlägg.

sen har det ju varit sjukt fint väder också och jag har bara velat varit ute plus att vi har satt upp studsmattan så jag vill ut och hoppa. Fast idag värkar det inte som så jättebra väder men klockan är ju bara 10 så det kanske blir bättre...

bild från när jag var i polen förra våren/sommaren!
2 kommentarer  

Postat av: Miriam - hooven

Var gärna med i dagens blogg! :)

     2012-03-25 / 10:21:08
     Blogg/hemsida: http://miriamfotar.blogg.se/
Postat av: E M M A H O L M . S E

Härlig bild! :)

     2012-03-25 / 18:06:45
     Blogg/hemsida: http://www.emmaholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback