♥KOLAKAKOR+DAGEN

2012-07-03 | 21:54:11  | Kategori: Vardag
Runt 12 idag mötte jag upp hanna o alice och så cycklade vi ner och badade i havet :) det var inte varmt men ändå skönt! Sen åkte vi hem till hanna och lagade mat. Vi gjorde pasta och en jättegod tomatsås, stolt ;) Sen hoppade vi lite, snackade och gjorde är typ smothi (hur stavas det?!) fast på bara frukt för vi tänkte vara nyttiga hela dagen :D men gues what...? när jag kom hem så blev jag så sötsugen så jag tog och gjorde kolakakor...duktigt Ella ;) men det var iaf rikigt gott!   ses♥♥
 
2 kommentarer  

Postat av: Edith

Fiin blogg du har, ser riktigt goda ut dom där kolakakorna! Lust att ge mig, haha? :D

     2012-07-04 / 00:16:22
     Blogg/hemsida: http://lillcutemee.blogg.se
Postat av: snowdrop

Mm, gott, kan du inte skicka över receptet? :P

Svar: Det är bara att söka på "kolakakor recept" på google så kommer det upp massa recept ;)
ellalindstrom.blogg.se

     2012-07-04 / 14:52:33
     Blogg/hemsida: http://youngadults.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback