IMORN BÄR DET AV MOT GÖTEBORG

2012-07-15 | 17:34:27  | Kategori: Vardag
hej bloggen! det var ett tag sen ;) jag vet att det är trågigt med mobilinlägg så nu har jag kopplat internet från mobilen till datorn, bra va? :) dom här dagarna har varit dom tråkigaste  å hela sommarlovet...dåligt väder, ingen hemma, inget att göra aa jag tror ni fattar ;) fast när ma inte har nått att göra så kommer jag faktist på saker som jag alldrig gör annars. jag fick en boken Cirkeln av mormor i julklapp, ja ni läste rätt höhö...så jag la mig i min mysiga säng med mariane och så läste jag i nån timma :) det var faktist superskönt♥
 
Annars då?? sitter v id dtorn och käkar melon men ska snart börja packa för imorn ska familjen till göteborg! min brorsa  som är 11 år ska nämligen spela Gothia cup där så då passar vi på att att åka dit och gå på lissebärg i 2 dagar och kolla på hans matcher och så ;)
 
nu slipper ni också mobilbilder så här kommer några oredigerade bilder på några saker ur mitt rum!det här är mitt smyckeskrin som jag har mina smycken i, det är baby rosa innuti ;)
använde väldigt låg slutartid eller vad det heter så bilden blev ganska ljus. Här har jag också lite smycken, dom hängen på krokar brevid garderoben.
Mina bodysplach från Hollister! alla luktar underbart tycker jag! + att dom är lätt värda pengarna. tror jag köpte mina för 200 eller nått sånt ;)jag vet att det är ett Q men det fans inget o när jag skulle köpa dom så jag ska såga a Q nån gång ;)
3 kommentarer  

Postat av: H A N N A ♥

Min brorsha var med på gothia förra året så då var jag där. ;) & nästa år är det min tur. :D längtar!!!!

Svar: vad kul! kan tänka mig att det är riktigt coolt att spela den cupen! :)kram
ellalindstrom.blogg.se

     2012-07-15 / 19:38:21
     Blogg/hemsida: http://hannabieberandersson.blogg.se
Postat av: Frida

SV: Åh vad kul! Du kommer älska staden ;)
Ska du till gothia invigningen imon? För det ska jag :D

     2012-07-15 / 22:39:45
     Blogg/hemsida: http://fridaannas.blogg.se
Postat av: Frida G - fridaannas.blogg.se

SV: Okej, jag önskar honom lycka till då! :D

PS: Var gärna med i min fototävling :)

http://fridaannas.blogg.se/2012/july/fototavling-hos-fridaannasbloggse.html

     2012-07-16 / 16:49:04
     Blogg/hemsida: http://fridaannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback