♥CHILL DAG

2012-07-02 | 22:30:19  | Kategori: Vardag
Ni ska bara veta vad glad jag är över att ni går in på min blogg, statistiken ökar varje minut och jag har redan haft mer är dubbelt så många unika än igår :D Annars då? idag har jag bara vart hemma, har haft så mycket att göra så det var riktigt skönt ;) jag har solat, bloggat, fixat med designen, strechat och lagat middag till familjen. Tacos blev det :) om jag fick välja skulle jag äta tacos varanan dag hehe ;) vi hörs imorn!
 
2 kommentarer  

Postat av: S a n n a W i d m a n

Sv: Missade kommentaren om länkbytet för inte kollat datan. :) spelar ingen roll för mig

     2012-07-03 / 18:03:56
     Blogg/hemsida: http://FotbollsSanna.blogg.se
Postat av: H A N N A ♥

NY DESIGN, NY HEADER PÅ BLOGGEN!
Kolla gärna in och släng gärna in en kommentar om vad du tycker om det nya! :D

btw, har du instagram? (:

Svar: fin!Nej tyvärr...Jag kan inte ha det för att jag har en mobil som kom på 18-talet ungefär och på dom mobilerna finns ju typ ingenting! :P men ska få en ny mobil snart så då ska jag banne mig skaffa instagram :)
ellalindstrom.blogg.se

     2012-07-03 / 20:16:32
     Blogg/hemsida: http://hannabieberandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback