ÄNDRAT I DESIGNEN

2012-07-02 | 13:53:45  | Kategori: Vardag
Är fett sur just nu... Min förra design som jag hade var jättekonstig märkte jag..Det har varit så länge när jag kollat men jag trodde det var fel på datorn men så gick jagg in på min mobil och det var lika dant där :( headern var borta och ingen bild kunde visas så jag behövde fixa det men det går typ inte att lägga in någon header. Så jag vet inte hur jag ska göra. Något förslag? Det blev ju värkligen inte finare är förut men jag tycker ändå att det blev ganska fräsht, eller?
2 kommentarer  

Postat av: Alice

Vad fin bild på dig i menyn :)

Svar: Tack! :)
ellalindstrom.blogg.se

     2012-07-02 / 16:09:48
     Blogg/hemsida: http://aliceaphotodream.blogg.se
Postat av: Evelina

Kan du lägga upp en bild när du går ner i spagat? :D har inte träffat dej på länge så vill se hur långt du kommer nu hihi :D<3

Svar: Vist men jag kan inte gå ner i spagat än...<3
ellalindstrom.blogg.se

     2012-07-02 / 18:47:35
     Blogg/hemsida: http://www.linqan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback