Såg en örn!

2012-04-20 | 14:10:57  | Kategori: Vardag

Hej bloggen!
Idag i skolan har det varit en seg dag.... men nu är jag hemma och det är fredag och helg! hanna ska komma hit snart för hon slutar en timme senare än mig, haha! nee, stackars dig. Så nu har jag hunnit städa mitt rum, eller städa och städa slänga allt under sängen är mer sant....

Men när jag var påväg hem från skolan så såg jag en örn utanför mitt hus! ja, en örn och den var stor också, trodde fan den skulle döda mig! Och sen var det en annan stor fågel också men jag var så rädd så jag kutade så då flög dom och örnen hade fångat en stor fågel... ÄCKLIGT.

Nu har jag inget att skriva. Nu ska jag sitta på min stol och vänta tills hanna kommer och lyssna på 1D. kram.
2 kommentarer  

Postat av: Elin♥

Sv: nej det har jag iochförsig inte:P<3

     2012-04-20 / 15:04:39
     Blogg/hemsida: http://ellinjohanssson.blogg.se/
Postat av: Miriam - Foto

Sv: Allt är bra med mig, själv då? :)

     2012-04-20 / 16:50:45
     Blogg/hemsida: http://miriamfotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback