Godmorgon

2012-04-17 | 08:00:44  | Kategori: Vardag


(arkivbild)

Godmorgon

Vaknade inmorse och var i princip död! igår var jag på träning och det kändes som att allt var imot mig, haha. Först så skulle jag träffa Ellen och Evelina i centrum men jag trodde vi skulle samlas en halvtimme tidigare en vi skulle plus att när jag satt på bussen märkte jag att jag hade glömt mobilen så när jag kom dit stog jag och väntade jättelänge och jag kunde inte ringa.... Så sen åkte jag hem och var fett sur och trodde jag missat träningen men då ringer ellen och säger att hennes pappa kan sjussa så tillslut kom vi fram. Sen på hemvägen så tog vi en annan väg men det gick inte så bra.. först missade vi tvärbanan och sen var det nåt fel på tunnelbanan så vi fick stå och vänta så jagg kom inte hem förens klockan 11...hehe ;)

Idag efter skolan blir det tennis och sen direkt till utväcklingsamtal.

0 kommentarer  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback